Jag vågar inte stå i skuld...

God morgon!
 
Så var man uppe igen då...
 
Jag kunde ju ha valt en LITE senare tid till sjukgymnasten, men...
Nu gjorde jag ju inte det.
 
Har försökt få upp sambon i en halvtimme nu, det går trögt.
Jag har aldrig varit med om en segare människa att stiga upp när klockan ringer.
Eller jo...
Nu ljög jag.
SONEN är precis lika seg.
 
Jag må vara trött som en liten bäver men jag stiger i alla fall upp så fort klockan ringer.
 
Nacken:
No comments.
(Same-same.)
 
Själv har jag ett späckat schema nu på morgonen.
Jag ska till sjukgymnasten först, sen till jobbet och ändra min lönelapp.
 
Jag blev ju av med min jobbsöndag här igår och eftersom det rök så mycket dagar, 3 jobbdygn = 6 semesterdagar i våras och har ingen semester sparad sen min ordinarie semester, så fick jag skriva upp den här söndagen och jobba igen den senare av min chef.

MEN...
Av olika orsaker vågar jag inte göra det.
Jag vill inte stå "i skuld" till min arbetsgivare i arbetsdagar för sen kommer julen också, och då ryker dagar säkert då också.
Jag cyklar alltså iväg till jobbet och skriver en ny lönerapport.
Jag får ta den smällen med ett dygn mindre, det blir till att gå på knogarna nästa månad också.
 
Och nu måste jag hoppa i duschen.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0