Kors i krösamoset...

Vaknade av att jag drömt att jag beställt varor på Stoff & Stil för över 10 000 kronor.
Väldigt obehagligt och stressande, och tanken i huvudet var att jag var tvungen att ringa och stoppa ordern.
Jag hade beställt varor till beställare för 500:- och resten var bara till mig själv...
Rys.
Nåväl, slutet gott, allting gott, det var bara en dröm.
 
Uppe med tuppen idag...
 ... och hör och häpna:
HUMÖRET är bättre idag!

Ja, PMS-monstret verkar ha gjort sitt och gett sig av för denna gången.
Jag vill inte bita huvudet av folk, jag vill inte gråta konstant, jag vill bara köra igång dagen och få något gjort!
Kors i krösamoset.
 
Idag känner jag att jag och Milou kan starta upp höstrutinerna igen, dvs börja gå promenader på morgonen igen.
 
Det har vi inte kunnat gjort många gånger under sommaren pga värmen som aldrig tagit slut.
Det har ju blivit eftermiddags/kvällspromenader och även då har det nästan varit för varmt så hunden har tuppat av (och jag med), men nu...
Dags för det underbara BÄSTA igen, motion på morgonen.
 
Så jag ska faktiskt inte bli långrandig, vi ska dra nu och sen ska jag hem och njuta av solen tror jag.
Ser ut att bli ganska varmt, jag ska läsa och vila min trasiga nacke och läsa en bok.
Sonen kommer hem i boet igen och Lilla Sunshine kommer hit idag lite senare så jag ska ladda med något trevligt HANTVERK av något slag som vi ska pyssla med.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0