(pissedofjävlakärringmedpms)

Mitt horoskop idag...
 
 
 
Jag började faktiskt skratta inombords.
Av alla dagar med sådant här dravel-horoskop som en dator sitter och spottar ut, så är buskapet idag:
"Undvik en makt kamp"!
 
Att undvika en maktkamp idag är som att försöka stoppa ett X2000-tåg i 500 km/tim genom att enbart ställa sig på spåret och hålla upp en hand som stopptecken.
 
PMS:en är lika sköj som den varit hela helgen och hör jag det där ORDET som jag utvecklat en allergi emot...
Då biter jag huvudet av vederbörande.
Och vet ni vad det värsta är...?
Det är nästan så jag HOPPAS att ORDET sägs för jag har liksom lust att avreagera mig på AF idag.
Jättestor lust.
(pissedofjävlakärringmedpms)
 
Vi ses lite senare, håll tummarna att jag inte hamnar i en madrasserad cell på Ollet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0