Skyll på mamma...

Kommer upp här vid 06.45, väcker sonen första gången 06.55.
 
07.05 andra gången.
07.10 går jag in och säger till på skarpen samt tar upp gardiner samt öppnar fönster.
Tar fram frukost, hämtar tidning till mig själv, plockar lite ser sen helt plötsligt att klockan är 07.25, säger till sonen IGEN (obs: vi är inne på fjärde försöket nu)...

Sonen får panik och gastar:
Va fan mamma, du är i alla fall SÄMST på att väcka!!!
 
Eh...?
Ursäkta?
Fyra försök till att få upp dig och JAG är "sämst" på att väcka?
Då är du faktiskt sämst på att GÅ UP!
(Touché, där fick jag till det)
Skyll på mamma, javisst gör det bara.
 
Idag ska jag skicka in min första aktivitetsrapport till AF.
Vi får väl hoppas att det duger så jag inte får bakläxa och skickas till arbetsläger i Sibirien alternativt arbetsträning i en madrasserad cell på S:t Olof.
VI ses senare, måste rapportera nu och sen ska jag iväg med Chifen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0