Extremt avslappnad...

Det bidde beachen runt halv två idag igen...
 
 
.... och det bidde Brissund.
Svårt att variera sig med bilder från Brissund, men jag gjorde ett försök...
 
 
 Och som ni ser var det toppenväder MEN...
Som ni också även ser på badtofflebilden så lång jag rejält i lä idag!
Jag låg i den lilla perfekta och naturliga "bersån" PÅ ETT HEMLIGT STÄLLE 
 
Det var inte lika varmt i luften som igår, varmt och skönt i lä men inte att strosa runt i bikinin längs stranden som man kunnat göra dom andra dagarna.
Inget bad idag heller då med andra ord.
 
 
Innan vi drog hem gick jag in i kohagen och fotade Mamma Mu där hon gick och mumsade gräs 
Ja, jag lyckades väl rätt bra att variera mig med Brissunds-bilderna i alla fall.
 
Kom hem och var så extremt av slappnad och utvilad så det var inte klokt.
Själen får sitt.
Nu ser jag bara på tv och slappar, skalla kolla in den nya engelska serien om andra världskriget (tror jag det var).
Det är liksom det som händer här, intet nytt.
 
MEN...
Jag ligger även och planerar lite klädesplagg under mina stranddagar medans jag väntar på den där tygleveransen.
Så ja, jag ligger inte bara och drönar!
Jo, det gör jag men...
Jaja.

Vi ses imorgon igen, sov gott.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0