Kungsblå tröja...

Dagsverke idag...
 
 ... det blev en kungsblå myströja, eller sporttröja, i velour med en liten skorstenskrage TILL SÖMMERSKA SJÄLV! 
Underbart när man hinner med något nytt till sig själv och jag kan bara säga så här:
Jag älskar den!
Det kommer blir fler såna här till mig själv när jag har råd, velourtyg är ju TYVÄRR lite dyrare.
 
Dock ska jag då kanske testa en annan variant med en annan mudd nertill, kanske i muddväv istället så det bryter av lite, och så funderar jag på att förlänga kragen upptill, göra skorstenskragen högre, och göra mudden nertill mindre och förlänga tröjan istället.

Ja, jag hade faktiskt förlängt mudden nertill, den skulle vara hälften så bred, men då tyckte jag att tröjan blev för kort.
Alltså förlängde jag mudden, men nästa gång förlänger jag då tröjan istället som sagt, så mudden blir mindre bred.
Jag får helt enkelt testa mig fram.
 
Nu ska jag hoppa i duschen, vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0