Blä...

Hej och go´middag!
 
Värsta dagen här idag faktiskt, jag mår sämre än sämt.
Jag släpade mig upp imorse och kollade så sonen kom iväg till skolan, orkade sitta upprätt i en halvtimme innan jag gick in och tog en dusch, rena myskläder och så BUMS ner i sängen igen.
 
Fy fan på ren svenska!
 
Om det då var senaste säsongen av Homland igår så är det senaste säsongen av Revenge idag.
Jag hinner faktist inte i vanliga fall (eller jag väljer väl bort tv´n iofs) så sånt som jag sen vill se är ju bra om man kan titta på i efterhand.
Speciellt om man nu ändå bara ligger här och tv utbudet på vanliga tv´n är ju kasst.
 
Jag bara ligger och tänker på kommande projekt, på att få färdigställa den lila klänningen och allt möjligt annat...

 
 
Jag återkommer väl ikväll när jag sett alla avsnitten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0