När Madde plötsligt blivit skidfrälst...

Go´kväll!
 
Ligger fortfarande i sängen, tjofräs, inte så förvånande, nej.
Jag har nu då lyckats se klart hela säsongen av Revenge också och även den var jättebra faktiskt!

 
 
Framåt sena eftermiddagen gick jag och hämtade virkningen och satte igång och började jobba mig mot slutet på en halsduk bara för att göra NÅGOT medans jag ligger här.
 
Mamma var på posten och hämtade ut ett mönster åt mig som posten hållit gisslan eftersom avsändaren inte satt på tillräckligt med porto.
Jag hade betalat in 7 kr i porto och visste ju då inte hur tungt mönstret var, men det var ju en pappkartong visade det sig så det skulle ha betalats 19 kr i porto tydligen SAMT att sen fick jag betala STRAFFAVGIFT för att posten haft det liggande samt skickat ut en avi!

Jag hade nästan lust att koppla på SURTANTEN och höra av mig till säljaren men valde att inte göra det.
Jag pyntade underskottet och höll snattran, fick ändå mönstret oförskämt billigt så jag orkade bara inte.

Så satte jag nu på "Skavlan" och det är en RIKTIGT KEMPEFLOTT gutt fra Norge som tydligen heter Aksel Lund Svindal (YUMMIE) i rutan.
Jag är inte mycket för skidsport och jag vet inte om Aksel åker utför eller "längs med" landsbacken men CHEESUS så snygg han är, jag känner att norsk skidsport av vilken sort det nu må vara...

 
 
... ska bli min grej framöver, jag har blivit skidfrälst BARA SÅDÄR.
När Aksels hälsena har läkt och han kan åka skidor igen då såklart 


Vi ses imorgon igen, sov gott. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0