Gulletussarna...

Dammsugning, dusch och en köttbullemacka senare sitter jag i soffan och lever farligt...
Ser en film om en matte som älskar sin hund och så försvinner hunden.
Det finns risk för tårar, jag klarar inte av djurfilmer särskilt bra som bekant.
Och på tal om djur, kolla in mina gulletussar...
 
 
 
 
 
 
Älskar mina små gulletussar, bättre husdjur går inte att få.
 
Och på tal om dom igen, jag var ju inne på att fråga sonens pappa med familj om dom kunde ta "sonens" kanin nu när jag blir arbetslös och inte kommer ha det alltför fett.
Ja, det ÄR ju sonens kanin, men man kan väl lugnt säga att det är jag som investerat känslor och kärlek i den lille hoppetossen.
 
Lämna bort honom...
Nej, det blir nog inte aktuellt, det skulle jag aldrig klara.
Jag är alldeles för fäst vid honom och hur skulle han klara sig utan Milou...?
Hm nåja, förmodligen VÄLDIGT BRA!!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så söta :) Ha en trevlig helg :)

Svar: Detsamma till dig Ida! :D
Madde

2014-02-07 @ 15:08:57
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: Silke

Åh, så söta!

Svar: Ja, den partiska matten kan bara hålla med ;)
Madde

2014-02-07 @ 15:38:26
URL: http://silkez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0