Man är inte 25 längre...

Hemma och nu är jag HELT SLUT!
Att ha jobbat vartannat dygn sedan förra fredagen tar på krafterna, man är ju inte 25 längre precis.
Nu blir det tre dagars ledighet och sen fyra pass i nästa vecka och sen....
Arbetslöshet.
 
Idag hade det varit jätteskönt att inte ha något att göra men jag ska gå och skriva på ett avtal om det där med att jag ska bli kontaktperson och så har jag lite mer jag måste fixa.
Men jag känner mig verkligen...
... not up for it at all...
 
Nåväl, jag kommer vara mycket glad när jag får gå och lägga mig ikväll, tro mig.
Jag tänkte att jag skulle försöka få rejält med frisk luft när jag väl ger mig iväg i alla fall.
Jag kommer vara så fräck att jag tar med mig hunden, ja hon behöver komma ut så jag slår fan i mig två flugor i en smäll.
 
Ja, det var min start på dagen och jag har inte så mycket mer att komma med för tillfället...
 
 
 
 
Jag återkommer lite senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0