Rosa himlar...

Så var det morgon igen och himlen är rosa mot österhållet.
Vackert när man kommer upp och ser en rosa himmel och tänker:
Snart sommar, snart sommar.
Rosa himlar = sommardag med fint väder, det vet ju varenda VAN soldyrkare! 
 
Trött i vanlig ordning när klockan ringde klockan 06, jag orkade inte gå upp förrens 20 över och hunden ville inte gå ut.
 
Men så såg jag på tv´n att Anton Ewald kommer på tv 07.50 och då blev jag genast mycket piggare...
Superpigg!
 
Längtar till klänningen i syrummet...
Imorgon, imorgon!
 
Så går jag in i min sista arbetsvecka på mitt jobb.
Nu är det verkligen "The final countdown" och sen vet man ju inte, två dygn och två 08-45-16.00 dagar.
Vad konstigt det känns, nu känns det jättekonstigt.
Jag är mycket spänd på hur bemötandet kommer bli på arbetsförmedlingen, mycket spänd.
Jag gissar att som det kritiska lilla stycke jag är kommer jag ha en hel del att säga om det, om det sen är BRA för mig att jag skriver om det...
Ja, det visar sig väl.
 
Mm, lite sånt har jag funderar jag på här på morgonkvisten.
Nu ska jag hoppa i duschen, ni får några bitstrips under dagen och jag återkommer imorgon i egen hög person!
Ha en bra dag alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0