Klockan är 00.35...

Klockan är 00.35 och NU som först hinner jag sätta mig och blogga, cheesus säger jag bara!
Förmiddagen var ett enda fixande och sen kom en gammal vän och hämtade ett par byxor som hon beställt.

Vidare drog vi till Björkis...
 
 
... och det vore väl dumt att klaga på vädret idag i alla fall...?
20 grader i plurret och jag...
 
 
... tog en selfie och kände att "Det vore DUMT å klaga".
När jag kom hem skar jag ut ett par nya byxor och sen gick jag ut och gick kvällspromenaden vid 20-nånting...
 
 
 ... och det var en rent magisk kväll!
 
 
När jag kom hem var klockan 22.00, dusch, middag och sen sydde jag på mina turkosa byxor och kom så här långt...
 
.

... bara muddar som ska på imorgon... hm... idag menar jag såklart!
 
Och nu måste jag isäng, men FÖRST:
Min första selfie med en kändis, Jarmo & jag...
 
 
... jag ser ju inte klok ut, men skitsamma, jag var så glad att han ställde upp och sonen har ännu inte sett bilden.
Fick inte in 3G på Fåröien påstod han, hoppas han läser bloggen idag!
Sov gott, vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0