Dagen är fri...

God morgon!
Här blev det sent igårkvälls.
 
Jag hamnade faktiskt ihop med sonen framför fotbollen när det blev straffsparkar (heter det så?) i slutet av matchen Costa Rica / Grekland.
Jag höll på Grekland, sonen på Costa Rica, vi slog vad om 10 kr...
Jag förlorade!
Enda gången det är KUL att se fotboll, ja, det är väl då när det är straffsparkar eller vad det nu heter!
 
När sen matchen var över fick jag lite kvalitetstid ihop med sonen.
Ja, på dagen hade vi väl inte "varit så goda vänner här" och det var väl mest så där där jag kände mig lite väl mycket hemmafru alternativit HUSHÅLLERSKA och jag tyckte att han tjafsade emot när jag bad honom om småsaker samt att han fjatade sig högt och ljudligt när jag försökte lyssna på Fredrik Wikingsson... på pin kiv...
Men...
Det hämtade upp sig mellan oss på nattakvisten och när han satt och "skvallrade" på och om Piff & Puff som fick mig att kikna av skratt här, dom där två med smör på säger jag bara!
 
 
Nu ska jag sätta fart här, skall till Arbetsförmedligen och lämna in mitt helt onödiga papper som jag fått och tramsigt nog behövt fylla i, ni vet dom där uppgifterna som dom redan har,  sen får jag se vad jag gör.
Dagen är FRI och jag med den, beroende på vädret.
Har mamma tur och kommit upp här och OM SOLEN INTE BÖRJAR LYSA, då kanske hennes dag på stan blir idag.
 
Imorgon ska vi nämligen ut och hälsa på Chifen och sen ser det ut att bli lite sol i slutet på veckan så då blir det väl playan!
Vi ses senare så får vi se vad jag har hittat på, kan bli kändisar, kan bli syrummet!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0