Jag har fått följare som får upptäcka Visby och Gotland...

Vaknade här förut och såg att det var sooool ute!
Känns dock lite svalt kanske eller...?
Jag får väl se om en stund, jag skall slänga på mig kläder nu och cykla iväg och hämta tyger, och sen sätta igång och sy.
Plus tillbringa lite tid ute såklart när det ändå är sol, bersån är ju alltid säker vad gäller värme i alla fall.
 
Kul sak med Instagram är...
Jag har fått följare från hela världen som får upptäcka Visby och Gotland!
Ja, jag har fått tex nån följare från Kina, Japan, USA, Hawaii, Italien, Tyskland, Nederländerna m.fl och jag följer dom.
Jag börjar känna mig LITE som en ambassadör här, ja alltså i den meningen att nu lägger jag upp mer bilder och vyer från Gotland och Visby.
Jag blandar såklart som vanligt med vardag, sömnad, HUND & KANIN men mer och mer Visby samt där man är såklart.

När folk som instagrammar har snackat om att Instagram är mycket roligare än Fejan, ja, jag håller faktiskt lite med nu när jag blivit instagrammare, Facebook är lite mer en ankdamm och Instagram får man ju se världen och... HUNDAR.
 
Nu ska jag hoppa i mina kläder, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0