Tiden går dubbelt så fort nu...

Värme, värme vart är du?
Ja, DET kan man verkligen undra!
 
Det är så kallt så det är inte klokt, den där meterologen som menar att Visby "ligger bra till solmässigt" och även att Tofta har 18 grader i vattnet...
Men det går ju inte att ligga på stranden och bada när det är svinkallt ute.
Högsommarvärmen vi njutit av känns som om det var ett annat år inte 2014.
 
Ont i nacken igår...
Och "The week" idag, jaha, allt har sin förklaring med andra ord.

Jag är förvirrad, här går dagarna så jäkla fort och jag gör så mycket så jag är helt förrivirrad över detta faktum som sagt.
Hade jag inte den nyss, eller har tiden gått så fort så jag bara är där IGEN?
Ja, tydligen måste det varit så, jag hinner ju knappt med i tanken så har dagarna tagit slut och jag ligger tex och bloggar jättesent eller inte alls.
Dagarna och tiden måste gå fortare än innan jag blev arbetslös, ja så måste det vara, tiden går dubbelt så fort nu.
 
Men...
Då passar det mig rätt bra att det är lite kallt nu då också, då kan det vara det i några dagar tills detta är över, så jag tar tillbaka min klagan på värmen och så kan jag jobba lite idag utan att vara rädd för att paja nacken.
Inga mer klagomål på kylan just nu med andra ord!
 
Dags att börja dagen här, vi ses senare, jag ska väl som sagt sy lite och kolla om det finns några jobb att söka lite senare idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0