Tyger...

Igår gjorde jag inget annat än...
 
 
 
 
 
 
 
 
... kollade tyger.
Sambon var hemma till 22.00, vi har knappt setts och ändå satt jag som en besatt och tittade och tittade.
Det var omöjligt att sluta, jag satt i flera timmar och kunde bara konstatera:
Vill ha, vill ha, vill ha... 
Ja, mycket vill ha mer så är det bara och det finns så mycket FINT och snyggt och nu har jag ju så mycket mönster så jag kan ju se att det tyget skulle passa bra ihop med det mönstret.
Jag skriver upp vart olika tyger finns IFALL det ska bli inköp!
 
Idag har jag varit uppe med tuppen och ska snart sätta igång och sy.
Sätter på nytt kaffe snart, hoppas molnen håller sig borta så jag kan varva sy med sol, ser väl dock lite mörkt ut för det börjar redan komma in från havet.
Dags att sätta fart, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0