Sotarn på taket...

På väg hem från jobbet såg jag detta på ett hustak...
 
 
... en sotare som sotade i en skorsten.
 
Och jag vet inte men jag var bara tvungen och stanna och knäppa ett kort, och så tänkte jag:
Var är Madicken, Lisabet & Alva?
Sitter dom i köket och väntar på att sotarn ska komma in och dricka kaffe på fat och ta en svängom med Alva... fastän han är gift och har 11 ungar...
Ja tänk, precis så tänkte jag faktiskt!
 
Jag tyckte det var en SÅ vacker syn!
 
När så cyklade till jobbet så såg jag OCH HÖRDE viggenplanen (eller är det JAS, eller är det samma typ av plan?) susa över himlen...
Det sista jag hörde innan jag drog till jobbet var att Putin dragit tillbaka lite soldater, och att det skulle ha lugnat ner sig något på Krim.
Men här rustas det tydligen IFALL ATT, lite läskigt ändå.
 
Nu ska jag virka lite, vi ses senare.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0