Svalare...

God morgon!
 
Idag är det svalare ute och jag klagar baske mig INTE!!!!
Nej, jag tycker det är skönt faktiskt, vår termometer visar just nu 20.5 grader, det är lite halvdisigt och man kan andas igen.
Har korsdrag och ingen luft står stilla, det är skönt och idag kan vi i alla fall gå promenad närsomhelst. det blir om en stund.
 
Idag ska jag slänga in en liten tvättmaskin med sommarkläder som legat nerpackade, känns som det behövs nu, jag har för lite kläder att ha på mig eftersom det är "vintergarderoben" som varit aktuell nu.
Linnen, klänningar, kjolar och lite annat smått och gott ska fram nu när man fått färg på benen också.
Det är prio nummer ett idag.
 
Dags å sätta fart, vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0