Jag är nog färdigsoftad...

God morgon!
 
Vaknade sent för det blev sent här igår.
Hade två vänner här på middag och det blev prat in på natta för två av oss, och idag har jag för ovanlighetens skull känt mig laidback att bara softa.
Fast nu, efter 1½ timme i morgon-tv-soffan känner jag mig färdigsoftad.
(SUPRISE!!!!)
 
Jag hann inte hämta tyger igår så det ska jag göra idag.
Jag ska ut och gå hundpromenaden snart och här kommer härliga bilder från igår...
 
 
 
 
Vi tog muren-rundan med den avstickare till Botaniskan, det var UNDERBART, varmt och skönt och jag gick bara i tröja och träningsbyxor.

Hösten är såååååå vacker när det är så här varmt och fint.
Dags för mer vackert, vi ses senare, då visar jag nästa nya lilla projekt i styrummet...
OM ni har tur!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0