Ouff...

Ja, vad säger man...?
 
 
VS dagens status:


 
 
Alltså igår fanns det lite mer hopp och ork om att NU går det åt rätt håll, hostigt men inte lika krassligt i kroppen.
Idag = Nä... inte då.
Verkar bli segdraget det här.
 
Jag kommer inte lägga mig i sängen OM det inte är nödvändigt, igår gick jag alvedon- och iprenfri, idag måste jag ha det igen för att jag då som sagt "Inte mår så bra".
 
Så vad som händer idag har jag inte en aning om, jag har suttit framför morgon-tv i morgonrock och "unnat" mig det.
Skall masa mig in i duschen och försöka pyssla lite i arbetsrummet och få pyssla med något i alla fall.
Kanske jag gör smycken, kanske jag virkar framför tv´n, kanske jag syr, bara jag gör NÅGOT.

Helt klart är att jag i alla fall skall göra lite äppelringar som naturligt godis nu när vi har så mycket äpplen.
Vi ses lite senare, ha en bra höstdag för ja...
IDAG ÄR DET HÖST!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0