Byxor i bilder...

Hej igen!
 
Det kommer bli minimalt med text eftersom jag måste trycka fram bokstav för bokstav på ett skärmtangentsbord.
Tangentbordet till datorn är paj och sonens padda är i skolan, great!
 
Här kommer min eftermiddag och kväll i bilder...
 
 
 
 
Mitt älskade tyglim fixade biffen så mönsterpassningen framtill blev helt okej...
 
 
 
 
... bak fick väl duga (nja...)...
 
 
Byxan är inte klar för muddar skall på i midjan och vid fötterna, jag får se imorgon om jag väljer i svart eller i samma tyg...
 
 
 
 
 
Det var det, dagen har varit lång så nu skall jag krypa ner i sängen och se på Jordskott från igår.
Vi ses imorgon igen.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0