Cafégardin...

Idag har det gått undan och massor har hänt, jag ska blogga mer om en stund men vi börjar med "Cafégardinen"...
 
 
 
 
 
 
 
 Ja nu är INTE detta ett favorittyg utan bara ett som jag hade som var lite rött och juligt i men ändå inte jul.
Jag gillar inte mönstret utan tycker det är för mycket "Ellos anno 1990" (har haft det i 15 år i en låda faktiskt), men men, det fick bli det som fanns,

Jag skall sy en ny gardin så fort julen är slut, dock jag är himla nöjd, min chef har nog lärt mig ett och annat om att inte vara så överkontrollerande och petig när jag syr.
Bara kör, VROOOOOOOM!
 
Sydde den på 29 minuter BLANKT från att jag plockade upp tyget ur mina gömmor till slutet.
Har naturligtvis klockat mig, gjort lite emellan sömnaden men ändå...
Slutresultatet blev 29 minuter, jag är skitnöjd.
Nu skall jag duscha, mer om dagen senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0