Knytet blev bra...

 Efter mycket "om och men" så fick jag till fyra knytband som jag var nöjd med...
 
 
Jag hämtade/köpte stickad snedslå som jag sydde till knytband och det blev bättre än förväntat.
Finbild kommer imorgon, detta blev en aptitretare.
 
Dessutom ritade jag av och skar ut nytt mönster till en kort brudklänning fast mcket tankeverksamhet gick åt till att få ihop rätt storlek runt om.
Ännu inte säker på om det stämmer, sedan hann jag bara skära ut kjoldelarna i ett gammalt lakan och äta middag...
 
 
 ... och sedan fick jag besök.
 
Nu skall jag sova, imorgon blir det bloggande om choklad och om när jag och bästisen blåste sambon.
Sov gott alla glada.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0