Det finns ju till för att jävlas med en...

Hejhopp, då var jag tillbaka igen då.
Är snart på väg ut igenom dörren men eftersom sambon skall ha datorn så får jag passa på innan jag går ut.
Ja, det är upp och så är det ner och så är det upp och så är det...
Jag har tappat gaisten precis som ni kanske märker här.
 
Mitt vanliga ordbajsande har avstannat och det kommer nog repa sig när jag gör det, ja, det lär väl ta några dagar.
Men nu är det ju så då att jag kan inte ta det där jobbet som jag blev erbjuden och tackade ja till för min nacke "har förbjudit mig" skulle man kunna säga.
Den har lagt av fullständigt och så var det med det.
Det gick helt enkelt inte.
 
Än är inte hoppet dött, loppet är inte kört, men jag kan i alla fall inte gå till arbetsförmedligen just nu och ge dom fingret...
Tyvärr.
Mitt numera primära och viktigaste mål här i livet som ni redan vet.
 
 
Ja, så då förstår ni kanske att jag är lite låg just nu men...
Jag spottar väl upp mig om en dag eller två, livet är ju livet och det finns ju till för att jävlas med en.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0