Byteshandel...

Då var jag här igen då och vad har jag gjort sedan sist?
Jo, bl.a har jag köpt en elektrisk hushållsvåg...
 
 
... på ÖB för en hundring!
 
Vad jag skall med den till...?
Ja, inte ska jag väga mat i alla fall utan till helt andra grejer!
Hemliga grejer.
 
Så fortsatte jag att rydda lite i mitt arbetsrum, jag rensade bland mina mönster och har "typ gjort mig av med" en halv back som jag köpte i början  av mitt samlande men som jag aldrig kommer något sy något i.
Bytte till mig detta...
 
 
(Asså WOW-WOW-WOW-WOW, kolla den ryggen säger jag bara!!!!
Enkel modell är det också)
 
 
... och detta...

 
... mönster istället.
Byteshandel när det är som BÄST!
 
Så har en JULKLAPP jag fått kommit idag...
 
 
 
 
 
 
Ni som känner mig, är det inte Madde-tunikamönster så säg?
Jo, det är det.

 
Mycket bilder blir det på mönster och grejs, men det har ju funnits så mycket FINT just nu samt att jag då gett mig själv två i juklapp samt fått också.
Nu kommer det snart bli mer bilder på sådant jag faktiskt GÖR och syr snart igen, och inte en massa mönsterbilder.
 
Så ja, kvällen har gått i byteshandelns tecken, samt att jag pratat med en av mina bästisar i telefonen.
Det var det hele, vi ses imorgon igen och då skall jag sy byxor!
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0