Och vi gick och gick...

"Jaha, då går vi", sa vi och så gick vi...
 
 
 
Bästisarna Milou & Jonnie, dom har det verkligen bra ihop.
Lilla Jonnie ska bo här hela helgen för husse och matte skall till fastlandet och "handla grajs"!
 

 
 
 
 
 
 
 
Ja, vi gick och gick och kom aldrig till dörren, eller jo tillslut gjorde vi det men vi gick i flera timmar.
 
Jag var helt jäkla slut när vi kom hem, luften gick ur mig totalt.
Lägger man mentalt ihop hela förmiddagen och sedan jättepromenad på det men DÅ...
Var jag helt urblåst både bokstavligt och mentalt och det var sååååååååå skönt!
 
Dessutom var det nästan som en vårdag.
Ja, det var ju blåsigt men det var inte kallt det var faktiskt ganska varmt och så var det soligt och det var soligt länge.
Vi gick ut runt 13 och kom tillbaka vid 15.30 och då var det ännu rätt ljust ute.
Det går åt rätt håll nu och det är såååååå himla skönt.
 
Och idag kom mitt mönster fram...
 
 
... och det tog ju inte lång tid!!!
En vecka, om ens det...?
 
Ja, nej nu är jag ännu mer peppad, när jag får pengar till nästa helg skall jag testa och beställa tyg från Kina, jag har bestämt mig för maskrostyget, jag har till och med DRÖMT om maskrostyget så det måste nog bli det.


Det kostade ju 144 kr/m och jag kommer beställa 2 meter...
Det får bli min TREAT nästa månad. 
 
Vi ses imorgon igen, ha en bra kväll alla glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0