Present...

Idag var jag färgglad så det hette duga...
 
 
... nymålade naglar i lilarosa, cerisa och vita flipflops, cerisa leggings och röd/orange/cerise klänning.
Hej-Tant-Färgglad!
 
Sen måste jag visa en present/betalning jag fick för dom där blommorna jag gjorde...
 
 
 

rlig talat...
Ibland hamnar man i tyg-himlen direkt.
 
Detta tyg såg jag hos min chef inknölat i ett skåp när jag började och jag blev SJÄLAGLAD.
 
Detta tyg såg jag för några/något är sedan när jag var inne och köpte band hos henne och jag stod och fingrade på det.
Var grymt sugen på att köpa det och nästa gång jag kom fanns det inte kvar.
Jag blev SÅ besviken, bannade mig själv att jag inte slog till när jag hade chansen.
 
Och vad hittar jag då som sagt inkölat i det där skåpet?
Jo TYGET!!!
 
Jag ville genast köpa det av min chef som dessvärre redan lovat borde det till sin svägerska men sedan hade det bara blivit liggande i skåpet.
Jag vill-vill-vill köpa det om inte hon skall ha det, sa jag och sedan har jag gluttat på det varje gång titt som tätt när jag öppnat det där skåpet.
Mått lite dåligt över att det inte är mitt.
 
 
Och vad händer 2 månader senare, jo, jag får några meter som betalning för ett par ynka blommor.
Håhåjaja, att jag inte smällde av på kuppen så...
Nu är det mitt.
Mitt.
Mitt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0