Vi hade TJUGOFEM GRADER på det djupa...

Någon tiggde corn flakes på morgonkvisten och var på ett uselt humör, slet till sig godsakerna när jag serverade dom...
 
 
Efter lite misslyckad sömnad där jag kortade ett par av mina byxor åt tjotahejti gick badbilen mot Björkis och solen bara STRÅLADE och stekte...
 
 
Nybyggarna var på plats, morbror och moster var där (jag menar Don Corelone då alltså aka OLJEBARONEN), sambon och sonen och senare kom en av bästisarna och joinade en stund på slutet.
 
Vi hade TJUGOFEM GRADER på det djupa i havet och det var såååååå härligt!
Bad, sol, tjafs och kiv, prat och skratt, precis som det skall vara, nu är allt precis som vanligt igen, gud så underbart roligt.
 
 
 
Ja och underbart vackert.
 
När vi kom hem gjorde jag hemmagjorda hamburgare till mig och sonen och sedan drog han iväg på äventyr till klockan 00.
Tropisk natt, han har säkert kul på stan.

Sedan blev det projekt "Bröllopsblomma"...
 

... samt lite jobb framför datorn med lite förslag till en brud.
 
Dags och göra lite mer jobb innan läggdags, det liknar någon form av semester gott folk och jag kan avslöja en sak som sista punkt på dagordningen:
Oljebaronen var jätteblek.
Med betoningen på J-Ä-T-T-E-B-L-E-K!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0