Dagen idag...

Go´kväll!
 
Vilken dag!
VILKEN VECKA!
 Känns inte så kul att få höra att det ska bli som innan i vädret igen nu när man har haft korsdrag och lite FÖR hett i bersån.
Att det skall förtsätta vara soligt (förutom imorgon) men kyligare igen:
Neeeeeeej TACK!
 
Dagen idag har sett ut som följer:

Upp vid 08 och frukost i den stekande solen på balkongen.
Sedan iväg och... gjort "lite annat"".
Hemma igen på eftermiddagen och fort ut i bersån i bikini och vännen "Frk Smält-Choklad" kom och fikade med eget medhavt te.
Sedan skulle hon på bröllop... prinsbröllop minsann!
 
Vi hade bestämt grill med mamma, ja idag var det ju bäst att passa på eftersom ingen av oss knappt har sett varandra i veckan någon av oss och så vädret då såklart.
Jag har kommit hem när sambon gått till jobbet och sedan har jag fortsatt i mitt syrum så IDAG var det baske mig dags.
Har vi tur imorgon också men vi ska väl inte hoppas för mycket.
 
Kom för övrigt på varför toppen inte blev bra igår, eller jag TROR att jag kommit på varför:
Jag gjorde urringningen fram och bak lite för djup...?
Fortsättning följer, jag skall ju testa en ny variant.
 
Nu skall jag hoppa i duschen, vi ses imorgon igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0