Det blir bara en kort blogg idag...

Det blir bara en kort blogg idag för vi ser film.

Idag har jag syjobbat, INTE så otippat.
Haft guddottern på besök, gick via Syster J som klippte klorna på Milou och sedan traskade jag och Milou ut på kvällspromenad och hade sååååååå trevligt ocvh mysigt...

 
 
 
 
Vi träffade jättetrevligt hundfolk längs hela promenaden och hade sällis hela promenaden utom när vi gick igenom stan.
Kom hem 20.30 helt slut.
Slängde i mig mat som en hungrig varg innan duschen.
 
Sambon hade varit och hämtat tygleverans, JÄTTEFINA TYGER, jag skall fota imorgon.
Sedan bjöd han på fikabröd till filmen vi ser på nu.
Alltså skall jag sluta skriva pronto, vi ses imorgon igen och "P.s":
Jag är på mycket bättre humör idag, pmsen verkar vara under kontroll.
 
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0