Det brukar bli så otrevligt... för dom!

Varmaste dagen hitentills idag, ja i alla fall vid havet.
Ovan hamnen blåste det men ganska skönt dock (minus vägdammet) men vid havet...
CHEESUS gott folk!
 
Det var SÅ VARMT!

Jackan åkte av och jag gick i bara tröja och fleeceväst och när jag och hunden slog oss ner på stranden var vi knappast ensamma, det var massor med folk ute på promenad och på bänkar längs strandpromenaden, lite här och där var det någon som satt på stranden precis som vi och Milou letade änder men fick bara korn på några tråkiga fiskmåsar som låg och guppade en bit ut...
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, och resultatet av 30-45 minuter på en strand i stark vårsol och vita stenar:
 
Eller en skär gris stämmer väl inte riktigt, snarare...
 
 
 Outch!!!
 
Nu har ni ju hört mig gnälla om detta faktum varje dag, men idag har jag ju inte direkt tillbringat mycket tid ute innan hundpromenaden så jag trodde INTE det skulle bli så illa.
Nä.
 
Försökt analysera dagen i övrigt.
Alltså... jag har en date med AF imorgon efter Chifen, jag har lite att berätta eller ta med AF.
Nu måste jag se "Veckans brott", vi ses efter AF imorgon och om jag har något trevligt att skriva om det.
Tveksamt, det brukar ju bli så himla otrevligt...
För dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0