En lättrosa nyans...

 
Efter en massa hemmafix och ärenden tidigt på morgonen idag traskade jag och Milou iväg Snäck T&R och idag var det ju lika härligt som igår och när jag kom hem satte jag mig i solen med limpmacka och en kopp kaffe och...
Lyckades BRÄNNA mig i ansiktet av vårsolen!

Soleld i mars, det har fan aldrig hänt förut vad jag kan komma ihåg.
 
Men om man då lägger ihop att vi gick emot solen på hemvägen så blev det ju lite mer än en halvtimme så det är ju inte så konstigt då kanske.
Fast ändå, ja väldigt ONT gör det nu i alla fall kan jag meddela, så lyckan över en varm husvägg i 30 minuter har blivit smärta och en lätt rosa nyans...
Bäst att passa sig i fortsättningen och börja med solskyddsfakor ASP!
 
Milou lyckades tillskillnad från mig låta bli att bränna sig i vårsolen och njöt i fulla drag...
 
 
 
 
Efter förberedande middagsmat och dusch stack jag iväg och hämtade tyger och tråd...
 
 
... och det smalrandiga tyget var TYVÄRR helt fel i kvalitet, det var för tunt.
 
Jag får ringa imorgon till SoS och se om jag får skicka tillbaka det, jag HOPPAS det, annars sitter jag med ett tyg till ingen nytta.
Jag vet inte om man får göra det, har bara skickat tillbaka om det varit fel på tyget så håll tummarna att det går bra.

Nu skall jag krypa till kojs och sova och det har varit en mycket lång dag.
Sov gott önskar den lilla rosa grisen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0