Brissund...

Igår startade jag upp dagen tidigt trots nattsuddande natten innan!
 
Jag var på Öster klockan 10.00 prick och körde ett race där jag utförde viktiga och oviktiga ärenden innan avfärden för idag till Stockholm.
Sedan hem och fixade inför middagen på kvällen och åt lunch samt bryggde kaffe och sedan...
 
 
... en klarblå himmel och ett ljuvligt Brissund.
 
 
 
Det var jag, nya Stoff & Stil-katalogen, kaffe och ljudbok.
 
Sex bad blev det allt som allt och jag måste erkänna att det SKAR i hjärtat när jag var tvungen att åka hem vid halv fem eftersom jag hade en middag att bjuda på.
Jag ville bara vara kvar i stunden och vid havet.

Nåväl, middagen var jättetrevlig, jag hoppas det inte är slut här, jag hoppas vi får fler små guldkorn.
 
Så tittade jag på vädret för Stockholm imorgon.
Jag har EN DAG i Stockholm och det skall regna.
En dag, kunde inte solen bara få skina, nehej då.
Jag har packat ner paraply och jag hoppas på att det står fel i väderleksrapporten, dessutom står det 14 grader mitt på dagen.
Jag får nog allt lämna jeansjackan hemma och ta höstjackan, fy fan, hemma har vi åtminstone varmt, får väl packa ner jeansen också.
 
Här lyser solen än så länge iallafall, vi får väl ser vad dagen ger, har jag tur får jag kanske en soldag på stranden, har jag inte tur ska jag sy.
Laga kläder och fortsätta rensa garderob skall jag också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0