Sjönk som en sten igen...

 
Go´kväll.
 
Vilken dag, ganska uttröttande om jag ska vara ärlig.

Jag startade dagen på Almi, istället för att behöva åka till Stockholm och gå på deras Nyföretagarcentrum så fick jag gå på vårat och knyta en lokal kontakt, superbra.

Dessutom fick jag beröm för min affärsplan...
Eh... (?) som JAG inte tycker jag lyckats speciellt bra med alls.
Men det var tydligen jag det, killen på Almi tycker den var jättebra och tillade att inte ens folk som kommer och ska starta företag "på dagen och inte i framtiden" kommer in och har en så tydlig plan som du, en del har inte ens gjort 1/3 del av det du gjort.

Jag bara...
 Jag är lite stolt faktiskt.
 
Sedan kom jag hem och härsknade till å det grövsta.
På skolan.

Postitivt är att jag som INTE trodde jag ligger så där i framkant precis...
Läste ett mail där våran lärare uppmanar elever som inte lämnat in uppgift 1-2-3 att göra det genast i Yrkeshistoria.
Jag blev ganska förvånad, jag har ju lämnat in mitt varje vecka som det förväntats.

Sedan är det då elever som inte gjort det, jag är förvånad, såg mina betyg höjas i min skalle bara av att jag varit punktlig.
Kanske är bättre på det också "jag som skulle skita i det teoretiska", men det har jag ju verkligen INTE gjort, jag har faktiskt varit mer grundlig än jag trodde jag skulle vara från början.

Faaaaast...
Känner jag mig själv rätt så är jag ju en rätt grundlig person, lite för ordentlig och grundlig om ni frågar dom som står mig nära.
 
Sedan blev jag ju då lack.
 
Asså efter jul ska "Yrkeshistoria" flyttas till fredagar och DESSUTOM skall det vara "diskussionsforum" via länk som vi som sitter på andra orter vara med på via något Skypeaktigt.
På fredagar är jag i syateljén och den tiden tummar jag INTE på, över min döda kropp.

Jag skrev raskt ett mail till läraren och förklarade att jag inte inte på några villkor byter bort en dag i syateljén mot diskussionsforum med tillägget:
HUR LÖSER VI DET?

KÄRRINGEN har talat, mina betyg som för tre sekunder sedan i teori såg sååååå lovande ut sjönk precis till botten som en sten.
Såg att hon var snabb på att svara men jag smällde bara igen datorn och satte igång att syjobba istället, jag läste inte svaret idag.

Sedan långpromenad men Milou, mer jobb "och annat onämnbart grejs" och så ritade jag av...
 
 
... denna lilla GODING som jag tyckte var jättesöt.
 
På huvudet i säng.
Trött som en bäver.
Imorgon blir det nya tag på alla håll och kanter.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0