Jag är inte nöjd...

Jag är inte nöjd med färgerna jag har hemma...
 
 
 
... och igår började jag om tre gånger på väskan.
 
Detta var sista givet och det kanske ser ut som en ljus cerise när jag fotat men det är det inte, den är mycket mörkare och jag är inte nöjd.
Dessutom vill jag ha dovare färger än det jag har hemma, jag har bara klara och starka.
 
Jag börjar istället om igen, fjärde gången gillt, men NU startar jag först upp min läxdag med att göra ett nytt/kombinerat skjortmönster.

För övrigt har jag ont i halsen ja... snoren rinner igen och jag är så seg men va fan, nu kör jag.
Fast så här i backspegeln:
Jag skulle INTE ha suttit med halva kroppen utanför badbaljan i lördags, nu betalar jag priset för det tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0