Hurray... not...

God morgon!
 
Vaknade av ett plaskande ljud utanför på vägen när bilar passerar huset.
Tittar ut...
SLASK!!!!
Hurray... not.
 
Jahaja, då fick vi 1 ½ vecka snö och sedan kör vi slask resten av vintern i vanlig ordning då?

Om jag nu inte gillar snö och kyla så hatar jag slask mer än någonting annat i hela världen.
- Går knappt att cykla pga iskorvar som uppstår på cykelbanorna, det är med fara för livet att cykla i slaskväder.
- Man blir blöt om fötterna.
- Har man hund så får man in en blöt, grusig och sandig hund och har man dessutom en liten hund...
ETTER VÄRRE.
 
+10 kom tillbaka, snälla kom tillbaka.
 
Jag vet att det blivit mycket vädergnäll här nu och jag ska försöka skärpa mig men jag är ingen vinterperson och slask liksom...
Fy.
 
Dags att sätta fart, upp med humöret, vi ses ikväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0