Jag vann och det var ju huvudsaken...

Den där lilla snorvalpen till polis, nu jäklar skall han få nästa gång jag ser honom i sin lilla tufftuff-bil...
 
1 § På en gågata och i ett gångfartsområde gäller följande:

1. Fordon får inte föras med högre hastighet än gångfart.
2. Fordon får inte parkeras på någon annan plats än särskilt
anordnade parkeringsplatser.
3. Fordonsförare har väjningsplikt mot gående.
 
Finns INGENSTANS i några regler där det står att jag cyklade OLAGLIGT mot någon jävla färdriktning, för som en vän på Fejan så klokt skrev:
Vem vet vad som ÄR färdriktningen på en gågata?

Nä precis.

Ååååååh vad han skall få, jag skall minsann hålla koll på Öster efter den där Kristofer Hivju-lookaliken...
 
 
... till snutynglig och sedan knackar jag på hans lilla ruta på bussen och så klipper jag till honom med dom faktiska reglerna!
SMASH, liksom.

Kan ju vara så att han försökte ragga på Tant Madde nu när jag tänker efter?
Jag menar jag hade kort blåmesklänning och solbrillor, han kanske tog mig för lammkött till och med, hallå. vad har jag gjort?

Sambon skrev:
Kommer nytt tvprogram på tv4 till hösten "Rödhåriga poliser söker fru".

Jag skrev tillbaka:
 "Rödhåriga unga poliser med jätteskägg söker fru" var det väl?

Nu skall jag sova, jag är färdig med snutar för ikväll, jag VANN och DET VAR JU HUVUDSAKEN!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0