Smått och gott...

Go´kväll.
Herregud vilka två långa dagar det varit dom här senaste dagarna, jag är helt färdig!
 
Igår:
Bakade paj innan jobbet samt dukade inför lite födelsedagsfika eftersom mamma fyllde år.
Åkte och jobbade.
Hem, åt och så kom sonen samt Nybyggarna och firade mamma.
Röjde och på huvudet i säng.

Idag:
Uppe med tuppen.
Iväg och jobbade med Chifen, handlade födelsedagspresent till imorgon och vidare till jobbet där jag jobbade som en liten gnu fram till klockan 19.20.
Hade massor att styra upp innan hemgång efter jag stängt.
Handlade från salladsbaren på Ica på hemvägen, matlagning existerade inte på världskartan efter den här dagen.

En dusch vid hemkomst.
Mat.
Lite godis och nu sitter jag uppallad i soffan och ser en remake på "Poltergeist".
Vem fan gör en remake på en sådan klassiker, en idiot tydligen för den är skitdålig.
 
Annars då?
Jo, nu har jag påsklov!
 
Fast det kommer bli lite sömnadsjobb så jag inte dör av tristess mellan mina hundpromenader.
Nu måste jag på huvudet i säng, imorgon startar jag upp med en hundpromenad och sedan skall jag nog sy en kjol.

TILL MIG SJÄLV i detta mönstret...
 
 
 
 
... i midnattsblå taft kombinerat ihop typ med en trikåtopp som så här...
 
 
 ... i något randigt kanske...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0