Säg att du behöver en cirkushäst...

"Som en blöt fredagsfläck" hade jag tänkt börja jag detta inlägg.
Herregud, det blev ju helt fel och låter ju supersnuskigt, ja ELLER så är det bara jag som har snuskig fantasi.
Jag är dock väldigt trött, det var väl kontentan på det hela!
 
Nöden har som bekant ingen lag för övrigt.

Efter jobbet drog jag och gjorde ärenden, apoteket, Åhlens och på Åhlens la jag ifrån mig mina vantar, FÖRMODLIGEN vid klippbordet vid tygerna där jag tittade på ett tyg.

Köpte dock bara en body lotion, i högtalarna hörs så "Nu stänger vi butiken", jag promenerar ut och går till Q8/posten och hämtar ut sonens julklappstyger.

Ska efter det hoppa på min cykel och cykla hem, börjar gräva efter mina vantar i fickorna... inga vantar.
Rotar igenom hela väskan... ZERO vantar.

Men vad har jag?
Jo, ett par (rena)...
 
 
... strumpor!
Herregud igen, är man en kvinna med ALLT i väskan eller?
Tydligen!
 
Säg att du behöver en cirkushäst och jag trollar fram en ur min väska.
Och nu ska hon som kan trolla med det mesta krypa till kojs efter att ha kissat hunden och hängt en liten tvätt, vi ses imorgon igen.
Sov gott alla trötta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0