Helgen....


På lördagen startade jag upp denna skjortklänning efter jobb, hundpromenad och handel...
 
 
 
... tycker mönster OCH tyg är så himla snyggt att jag kör en copycat rakt av!
 
På det så lagade jag middag och sonen kom på hamburgermiddag med marängswiss till efterrätt.
Vi åt så vi mådde illa.
Jag låg som en död padda resten av kvällen för rörde jag mig det minsta lilla ville jag nästan kräkas.
Nej, jag ljuger inte, vi hade ätit FÖR MYCKET.
 
På söndagen gjorde jag lite hushålsfix, bestämde mig pga nacken att det måste bli vila.
Den är fortfarande "ur funktion" och vill inte vara med i matchen, men först gjorde jag...
 
 
... ett hänge där budskapet är kristallklart:
SYTOK

Bokstäverna blev väl lite hejsanhoppsan men så är jag ingen juvilerare heller, huvudsaken budskapet går fram och det gör det ju.
Skall öva mig lite mer att få bokstäverna raka, denna får duga så länge och raskt åkte sonens hajtand bort och på åkte "det nya".
 
Så var det ju sol efter lunch så jag satte mig i solen i trädgården och lyssnade på ljudbok, mamma satt och läste.
På det...
 
 
... två timmar av hundpromenad i det ljuvliga vädret.
 
Nu skall jag hoppa i duschen och iväg och träffa Chifen, sedan vidare till jobbet och lämna jobb samt hämta läxa.
Vi ses ikväll.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0