Kanske...

God morgon!
 
Idag ska jag vila.
Kommer bli svårt för det kliar i mina skaparfingrar MEN jag skall vara duktig.
 
Kom upp vid 09, var på födelsedagsfest igår och det blev sent, ja eller tidigt beroende på hur man ser det.
Det visade sig att en av tjejerna (eller kvinnorna) och jag var klassmammor, nyblivna, jättekul när vi kom fram till det.
Vi kände liksom igen varandra men kunde inte riktigt komma fram tills vi började prata om våra barn runt bordet, då...
SAM + SAM = klassmammor.

God mat, väldigt mycket rolioga historier och glada skratt, födelsedagsbarnet blev glad för sin present och det var ju bra när man tänkt till och så blev det en hit.

Medans jag sitter här funderar jag på om det vore okej att måla idag?
En tavla alltså.
Då vilar man ju nästan.
Eller virka, jag har ju redan påbörjat en halsduk till hösten.
Eller sy en snabb väska.

Startar upp med en promenad iallafall, ut och gå, sedan kanske jag är trött och kan vila.
Kanske.
Det är nog något allvarligt fel på mig.
Skaparsjukan heter den och det går dessvärre inte att vaccinera sig mot den.
Ha en bra söndag, vi ses ikväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0