Skogshuggarskjortan...

 
Så var skogshuggarskjortan KLAR, fotad på och hämtad av kund...
 
 
Chefen satte dit knapparna som måste bankas i och sydde sista sömmen ovanpå manschetten med sin symaskin, annars är ju allt annat mitt jobb...
 
 
Det ENDA som jag kände lite det var att kunden lämnat sin favoritskjorta och jag gick på måtten från den, jag la till och med TILL tre centimeter på ärmarna samt la till tre på maschetten när vi provade den men jag tyckte ändå att den var lite för kort i ärmarna.

Dock, kunden sa inget när han lämnade sin skjorta och var jättenöjd när han kom och hämtade skjortan fast JAG knorrade lite inombords och tänkte att jag borde ha mätt hans armar och inte bara gått på "här, sy efter min skjorta", lesson leard.
Men som sagt, han var jättenöjd att ha fått en kopia av favoritskjortan så då får väl jag hålla snattran.
 
 
 
 
 
Vi ses senare idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0