Vilat och fållat...

Hej-hej lördag!
 
Vaknade pigg och utvilad trots att jag satt halva natten och tittade på "Late late show" med James Corden och gapskrattde.

Satt ända till klockan elva tills jag trampade iväg i duggregnet med Milousan, det blev Galgberget, Snäck, havet och Kärleksstigen...
 
 
En ljuvlig promenad.
Kom hem och satte mig framför tv´n och satt där ända till klockan åtta på kvällen, DUKTIGT VA?
 
Sedan kröp det faktiskt lite väl i synerven MEN då hade jag ju det perfekta lilla projektet att slutföra på ett kick:
Sy fast knytband på omlottklänningen...
 
 
 
Samt fålla ärmar och nertill på klänningen och nu är den faktiskt klar, bilder på den helt klara klänningen kommer imorgon.

Just det ja, en liten utflykt blev det faktiskt till ÖB där jag köpte dessa skyddsglasögon för en spottstyver á 39 riksdaler...

 
Känns som en billig livförsäkring för ögonen när jag syr på locken.

Dags att krypa till kojs, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0