Tråkig dag.

Vilken UR-tråkig dag jag har haft...
Ute och intervalltränat, städat,duschat, lagat mat, handlat mat, städat lite till, ätit  och nu sitter jag här.
Totalt  uttråkad, oinspirerad, sur OCH det har dessutom börjat regna igen.
Ja, alla dagar kan ju inte vara "happy-dandy".
Men nu har jag iallafall gjort alla dom där tråkiga sakerna på en dag så nu är jag fri att göra vad jag vill nästa vecka!
Jag tror jag ska gå över till Statoil och köpa mig lite godis och höja humöret lite.
Det kan jag vara värd.
Tyvärr happy readers, roligare än så här blev det inte idag.

För att göra mig själv på ÄNNU bättre humör så ska jag visa en bild på mig själv från igår...
Jag hade på mig tights, topp, klänning.
Kände mig så där OK-vardagsklädd.
Avslappnad..
Då säger min mamma:
Dina kläder...
Är du 7 eller 37 ???
Hallå, jag går hemma och skrotar, vem bryr sig??
Tydligen hon...
 ....och jag blev SUR.
Bytte till byxor när vi skulle gå på stan, så hon inte skulle tycka att hon gick ut med en "Prima Ballerina" på 37 år...
Sticka lugnt

Kommentarer
Postat av: Liza

Du var ju jättefin!

Mammors åsikter du vet....det är som med mens...man vet att det kommer och det är inte roligt, men med ett schysst skydd (översättning: öronproppar eller selektiv hörsel) behöver man inte bry sig.

Eller nåt ;)

Kram!!

2008-08-10 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0