Dirty Sexy Money.

Jag har faktiskt en ny favoritserie...
Dirty,Sexy, Money på 5:an.
Det är 2008 svar på Dallas, Dynastin och Falcon Crest i ett.
Jag har bytt ut Ugly Betty mot denna serie faktiskt.
Ugly B var en av mina " måste se " serier förut men nu börjar jag oftast se och tappar intresset efter 10 min och börjar göra annat.
Jag vill inte ha har FÖR många serier eller Tv-program som jag MÅSTE se.
Då blir man EN tv-slav...
Så nu ser min lista ut så här :

1. Brothers & Sisters ( Absoluta FAVORITEN, men ser nästan alltid reprisen för den går så sent )
2. Dirty, Sexy, Money. ( Har seglat upp som 2:a i rekord fart ;)
3. Det Okända  ( En gammal trogen favorit. Man kan ALDRIG få nog av SPÖKEN ;)
Och så hade jag då S.O.S Gute och Idol, men dom går ju inte längre...

Jag hamnade en helg i ett Dirty, Sexy, Money-marathon.
Dom skulle börja visa nya avsnitt och körde första säsongen i repris en hel dag...
Där satt jag och virkade och BLEV HELT FAST.
I like.

Idag har jag pysslat, pratat i telefonen, ätit och nu sitter jag och virkar på en cerise sjal.
Trött och har inte orkat göra många knop.
Jag ska lägga mig MYCKET tidigt idag.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0