I am a celebrity...



Kan det bli sötare än så här???
Jag bara undrar.

Ibland då måste jag bara köpa så´na här totalt onödiga saker till mig själv som egentligen inte passar in i hemmet.
Men...
Kostar det bara 25 kr och går att skänka till Kupan när man tröttnat på den då är det helt ok.

Jag och mamma var på Rusta idag och köpte "NYTTOPRYLAR".
Så skulle jag precis svänga till kassan och då ser jag en hel radda med små söta tavlor.
Hittade en till som jag ÅNGRAR nu att jag inte köpte.
En Batman i samma stuk, där det stod :
"Sometimes I get so fed up at nigths"...
Jag hoppas den finns kvar imorgon, för det fanns bara en kvar...
Jag vill ha den ;)

Så länge så får jag nöja mig med den här.
Har den där jag sitter och bloggar och skriver.
Jag är liksom en DOLD KÄNDIS ;)
( STORHETSVANSINNE, absolut )
I min egen lilla värld iallafall.

Så till min mail...
Min  HEMLIGE beundrare har mailat igen.
Idag på temat BRANDISAR...
Han, jag har bestämt mig för att det är en HAN nu, skrev :

"Nu börjar det bli lite STALKER-varning på dina Brandisinlägg...
Du ligger väl inte och smyger i buskarna på din fritid vid branstationen ?
Forsätter du så här finns väl risken att du gör det snart... "

Då vill jag bara säga :
Ähum...
Tror inte det...
Då hade jag nog rätt snabbt nappat på Frk Karins förslag om att fota henne och en Brandis.
Eller ännu hellre, JAG och en Brandis.
Eller JAG och ALLA Brandisar som var där.

Fast vem vet...
Min beundrare kanske har rätt, forsätter det så här har jag kanske byggt upp ett DYRKAR-ALTARE om några veckor.
Med en massa kort.
På Brandisar och deras familjer som jag smygtagit och sedan BRÄNT HÅL på familjernas ögon...
JAG OCH MINA BRANDISAR, VI SKA ALLTID VARA TILLSAMMANS ;)

Nä, ingen STALKER-varning Brandisar...
Ni behöver inte vara oroliga.
Jag tycker bara att ni är SANSLÖST ROLIGA och har väldigt lite att göra.
MEN jag är glad att ni finns IFALL det skulle börja brinna eller om man skulle behöva lite MIDDAGSTIPS.

Så till Chifen...
Hon sa " Dagens roligaste " i fredagskvälls.
( Jag har frågat om jag fick citera henne på detta och det fick jag ;)
Vi satt och kollade på tv och så kom vi och prata om en kille vi sett/mött häromdagen.
Så säger Chifen :

" Amen han, han e ju en så´n där typisk COSMONOVA "

Va, sa jag, COSMONOVA????
Du menar väl CASANOVA?

Såklart hon menade...
Vi fick oss ett rejält skratt IGEN...
Ibland " ligger vi med gamlingar & ibland träffar vi Cosmonovor ".
Kul nästan jämt :)

Nu ska jag sätta mig vid tv´n och virka.
Men man vet aldrig, jag kanske dyker upp igen.
Sticka lugnt.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0