Byggare Bob i målet...


Jag idag.
Ser ut som Miss Dead-Corps. Vit som ett lik.
Joar och jag har precis byggt ihop hans nya fotbollsmål.
image123
Snitsig spark från Byggare Denny-Bob...

image124

image125
Byggare Denny-Bob står redo i målet..

När jag ser bilden kommer jag osökt att tänka på melodislingan:
" It´s for the sake of the YMCA, It´s for the sake of the YMCA, Young man , young man....
Eller:
"Hey there people m Bobby Brown..."
Kanske:
"Hejhå, hejhå, vi till vår gruva gå..."
Varför inte:
" I´m Popeye the sailor man".. ( Herregud, vad har hänt med karln efter 3 dagars kroppsarbete? Han ser ju ut som han ska explodera )


image127
Neeeej, mål...

image126
Nelly lite lagom missnöjd att hon måste sitta "fastkedjad" medans Mini-Chippen och Byggare Denny-Bob spelar fotboll. Helst vill hon ju springa med och bita sönder bollen, men tyvärr ;)
Jaha, då lägger jag mig väl i solstolen och tycker synd om mig själv istället.

Annars blev det inte mycket gjort idag, jag skulle arbeta med att virka rosor men fick springa runt och fixa en massa ärenden istället. Lite på eftermiddagen hann jag dock med.
Sticka lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0