Förhastade slutsatser...

IGÅR....
Fick jag mitt första GAPSKRATT av sambon när han läste bloggen...

För det första så när jag klickade ner bloggen fick jag se att det var VÄLDIGT många besökare.
Ovanligt för att vara helg, det brukar vara LÅGKONJUKTUR då.
Så såg jag att det var många " återbesök " dvs av samma läsare.
Jag sa, OJ, och gick ut i vardagsrummet.

Sambon sa direkt :
" Bara så du vet så är det jag som varit inne flera gånger för att kolla VAD du skrivit. "

Han var förvarnad att vår lilla dialog och hans NOVELLTEMA skulle bloggas om.

Så läste han och GAPSKRATTADE...
( Wow, äntligen tyckte han att jag var kul... )

Så säger han :
" Men älskling...
Det är inte SÅ illa, det är mer åt NAFSA i ÖRAT HÅLLET..."

(Jaha, han kör " Mitt Livs Novell-stuket )

Jaså, sa jag...
Så lät det minsann inte förut.
Då sa du ju själv att det blivit en PORRNOVELL.

" Nja, men det är HELT OSKYLDIGT, du kan få läsa.. "
Eeeh, nej tack, skicka den till Karin.
Jag vill inte läsa om ditt gamla sexliv.
Fnys...
" Det är bara PÅHITTAT, jag har använt FANTASIN, LÄS... "
Nej tack...
Spillerill, du sa vad du sa och jag skrev bara...
" Ha, ha, ha... "

Jaha, så kan det gå när inte haspen är på...
Förhastade slutsaser...
En FIBBAN-NOVELL blev en MITT LIVS NOVELL.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0