Push up-kalsonger & Julklappar.



Idag tog jag en liten tur på stan.
Det var inte mycket folk i farten kan jag säga, jätteskönt.
Dom flesta verkade vara på Toftaskjutfält och njuta av motorcyklarna och det fina vädret.
Jag njöt av att fixa mina ärenden snabbt och FOLKFRITT.
2 av mina ärenden innebar JULKLAPPSINKÖP  till sonen.
Jag skriver inte VAD för jag vet att han är inne ibland och kollar så...
Men då är iallafall 2 av 190 julklappar klara ;)
Lika bra att börja nu så man slipper vara ute i sista minuten.
Det bästa är att jag vet PRECIS vad jag ska köpa i år så det är bara att sätta igång.

Efter shoppingen gick jag förbi kompisens föräldrar.
Där låg kompisen på soffan med sin onda rygg.
Jag fick fika och en pratstund.
Som ett sista ryck på hemvägen gick jag in på Kattloppisen och....
Fyndade ett skärp till sonen för 15 kr.
Jag står inte ut med när hans brallor hänger nere i knävecken.
Basta.

Så kom jag hem , åt kvällsmat och läste Aftonbladet.
Helt plötsligt hittade jag en MYCKET intressant artikel...
Om " Push up-kalsonger " och badbyxor med inlägg där fram...
DET är ju något jag har erfarenhet av, he, he, he..

Vi börjar med mig.
Som tjej med en "mindre" byst har jag i mina YNGRE dagar vid FESTLIGA tillfällen och mycket korta, tajta kläder använt mig av FUSKATTIRALJER.
Det vill säga "stoppning" i bh´n.
Typ nå gelekuddar eller skumgummikuddar.
Killar som man träffade på "LOKAL" trodde man var den perfekta kvinnan med dom perfekta brösten.
Ja, det kunde dom ju gärna tro.
Jag hade det även så förspänt att jag kunde stoppa både pengar, läppstift och puder FÖRUTOM fuskattiraljerna i bh´n.
Perfekt!!!!
Då slapp man ju dra på handväska också, som man var tvungen att hålla koll på.
Nä, bra med liten byst och stor bh fullt med plats.
Det var då det.
En VÄLDIG massa år sedan ;)
Nuförtiden har jag bara kläder som matchar mina sportbehåar.
Inget läppstift längre i bh´n alltså.

Nu tillbaka till kalsongerna.
För några år sedan träffade jag vid Midsommar en man på ett cafe´.
Han var här och turistade med sina vänner och dom kom från ett land med mycket Alper...
Vi träffades i några dagar innan dom reste vidare och vi blev väl lite " förtjusta " i varandra ;)
Så kom han hem och började ringa mig och ville att jag skulle resa till Bern, han bodde där.
Han skulle bjuda på resa, uppehälle och RUBBET.
NEJ, sa jag...
Tyvärr, jag reser inte till ett främmande land, till en främmande karl, hur trevlig och fantastisk du en verkar.
Du skulle ju kunna vara Charles Manson "In Disguise", vad vet jag?
Du kanske mördar mig, styckar upp mig och stoppar mig i din frysbox.
Nej sorry men jag kommer inte.
Då kommer jag till dig, sa han...
Sagt och gjort.
1 eller 2 veckor senare var han tillbaka på en liten weekendsemester.
Jag hade ett fantastiskt upplägg för helgen, vi skulle till Fårö och tälta.

Vädret var strålande och varmt.
Vi började med att åka till Fårö fyr.
Vi skulle bada.
Han var inte blyg.
Han drog av sig kalsongerna utan att ta på sig badhandduk runt midjan.
Jag tänkte....
Det "DÄR" såg ju bra och "normalt" ut.
Så drar han på sig badbrallorna OCH...
Vad fan, vilket PAKET det blev!!!!
Vad hände?
Det "normala" blev JÄTTESTORT..
Så blev jag helt full i fniss.
Han hade badbrallor med INLÄGG!!!

Jag höll på att dö när han sedan simmade runt på rygg och det flöt runt som en uppblåsbar KUDDE över JUVELERNA.
Det blev den FÖRSTA romantik-dödaren.
Fler skulle följa men DET tar jag inte upp här ;)
När hans 3 dagar med mig på Fårö var över, var JAG mer än övertygad att han INTE var MANNEN i mitt liv.
Han var mer än övertygad om att JAG var KVINNAN i hans liv...
Jag kunde knappt vänta tills planet gick tillbaka till Alperna.
Och han kunde knappt vänta så han kunde söka jobb i Stockholm SÅ FORT han kom hem...
Hjälp, tänkte jag.
Bara han har åkt och kommit hem, så jag kan DUMPA honom.
Efter en helg med skryt om pengar, inlägg i badbrallorna och Svanfjäder-terapi ville jag INTE ha mer med honom att göra.
Jag förstår VERKLIGEN om killar blir besvikna på tjejer som inte visar sig ha den HYLLAN som dom visade upp när dom träffades lite tidigare på kvällen.
Jag förstår om killar tycker att det är OSEXIGT.
Jag tycker att det är osexigt med UPPSTOPPADE kalsonger.

Så till artikeln i Aftonbladet.
Dom lät en kille testa kalsonger med Push up-effekt...
Han tyckte :
"Den är till VISS del skön med den här ficka på insidan. Man slipper tillrättalägga juvelerna som i vanliga kalsonger.
Men Push up-kalsongen bidrar med form snarare än funktion.
Den är ändå obekväm och SEN NÄR har det varit SNYGGT & SEXIGT med en kontur av en UTSTÅENDE BALLE ( jag dör av skratt ) i kalsongerna???? "

Typ aldrig, säger jag.
Vem vill träffa en kille som ser ut som han går omkring och har STÅND hela tiden?
Inte jag...
Vem vill dansa med en kille som ser ut som han har stånd?
Nope, jag hoppar...
Vem vill gå på date med en kille som ser ut som han vill ha dig " här och nu "?
Inte jag...
Vem vill gå ut och PROMENERA med en kille en sommarkväll som ser ut som han går och har stånd???
Nej tack, PINSAMT...
Frågan är...
Är det verkligen några killar som vill ha sådana kalsonger och badbrallor?
Förutom "Alp-mannen" då.
Man slutar ju med BLÖJA vid 1 till 2 årsålder.
Så måste man kanske börja med BLÖJOR igen när man är runt 70 och får prostatabesvär.
Vill man VERKLIGEN ha blöja när man är i sin PRIME-AGE då???
Jag kan lova att tjejerna och kvinnorna som ni sak datea inte vill att ni ska ha det.
Lika lite som ni vill att dom ska ha GELE i bh´n ;)
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0