Jobbdags.

Klockan är nu 12.49 och jag ska hoppa i duschen.
Börjar jobba klockan 16.00.
Har städat för imorgon börjar Höstlovet och den veckan  tänker jag inte lyfta ett finger förutom att laga mat och vara social.
Bäst att göra det idag som MÅSTE göras då.
Min hals...
Den är så tjock att jag kan knappt svälja.
Nu har jag försökt att inte oroa mig och vara POSITIVT inställd till att det ska bli bättre.
Peppad av sambon, ALLTID positiv inställning.
Men nu säger till och med han att jag måste ringa doktorn nästa vecka för så här kan jag inte ha det.
Jag har VÄNTAT ut detta tillräckligt och NÅGOT är fel.
Jag har feber även idag.
Men allt går med alvedon i värsta fall.

Jag är verkligen ingen GLAD människa den här senaste månaden.
Eller från och till kanske men mest gnällig och trist.

Som sista punkt idag måste jag bara citera Ana Martinez från i fredags.
Helt taget ur det blå nu men jag tyckte det var så kul sagt.
Hon pratade om själständighet och hur självständig och oberoende hon var.
Så säger hon :
" Men när det är KALLT UTE är jag inte så självständig längre, då är jag beroende av min man"...
Ha, ha, ha.
Till och med självständigheten har en gräns ibland.
Vi ses imorgon.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0